torsdag den 21. april 2011

Amalie I Go'morgen Danmark

Sidder og ser King Kong (nye udgave) der kører på dr1 lige nu. Sidder også og læser nyeste sladder. Kan vel lige så godt indrømme det, jeg er en sucker for sladder. Lige for tiden er det Amalie og Peter som fanger opmærksomheden. Det er altså ret spændene (du ved, på den platte og triste måde). Men jeg læste lige at Amalie stiller op i Go'morgen Danmark i morgen tidlig. Jeg satser nok på at nå genudsendelsen, ellers kan man altid se klippene inde på tv2's hjemmeside.
Men det bliver spændene at se hvad hun siger! Personligt har jeg svært ved at se Peter som den voldelige type (bortset fra dengang i hvad, 2008?) Han tuder jo næsten hele tiden, og ja bare hans være måde generelt virker så blødsøden og fesen, hehe.

2 kommentarer:

  1. Hurraaa Ditte, du har vundet et gavekort på 250,- til Lazylazy.com på bloggen på SU i Hovedstaden :-) Skriv en mail til reg.engelhardt@gmail.com, så sender jeg dit gavekort til dig! Og husk at der starter en ny konkurrence i morgen. Kærligst Regitze

    SvarSlet
  2. Hvor herligt! Jeg sender dig en mail med det samme :)

    SvarSlet