fredag den 10. oktober 2014

Bogklub

Foto af Emily Salomon

Har I set det super fine initiativ ovre hos Emily Salomon? Jeg synes virkelig at det er en super fin ide! Jeg har flere gange overvejet at blive medlem af en allerede etableret bogklub som f.eks. Gyldendal, men samtidig kender jeg også mig selv nok til at vide at jeg melder mig ind og de første par måneder går rigtig fint, men så lige pludselig glemmer jeg at afbestille månedens bog (som jeg alligevel ikke var interesseret i...) og så kan det hurtigt blive en dyr og kedelig fornøjelse.

Så kan jeg meget bedre lide denne ide med at man selv køber bogen, men er sammen om at læse den og at man efterfølgende kan deltage i en fælles diskussion.

Så stort thumps up her fra - og dejligt med en ny ide i et blogland som ofte har svært ved at genopfinde sig selv :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar