lørdag den 4. august 2012

Cykler = Kærlighed

Så er sommerferien ved at være forbi, og meget snart kommer efteråret, som forresten er min über ynglings årstid. Jeg elsker at dagene bliver mørkere og koldere, for så skal stearinlysene tændes og plaiderne findes frem!

I løbet af ferien har jeg fået arbejdet en delt, prøvet at blive klogere angående uddannelse og fremtid, og så har jeg været på en skøn tur til Frankrig. 

Og så lige en lille imaginær tur i gennem cyklens historie fordi jeg for det første: Er på udkig efter en ny hurtig cykel. For det andet: Er en sucker for historie. Og for det tredje: Har en kæmpe kærlighed for cykler! Græder stadig over min høøøøjt elskede Batavus (kendt under navnet "Black Beauty") som blev stjålet for snart 3 år siden! 

Så hvis du har en Batavus 10' Cambrigde Spirit stående i garagen, og du alligevel tænker på at sælge den, så giv lige et vink ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar