tirsdag den 10. maj 2011

En Kjole jeg kan li'

Går snart i panik! Skal til min søsters konfirmation næste fredag og har INGEN ide om hvad jeg skal have på. Leder med lys og lygte efter k-j-o-l-e-n, men når jeg så endelig finder en, så er den total over budget.. Typisk. Men okay, hvis jeg havde 3200 bobs til denne her kjole, vil jeg være lige så vidt, for jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvilken farve jeg bedst kan lide den i!

Men fin det er den! Nu skal jeg bare finde en til det halve af den pris, og det skal være snart så jeg kan få den med posten i god tid. Troede ellers at jeg kunne nå et smut forbi indre by i weekenden, men havde totalt svedt ud at jeg skal på familie lejr med dansk røde kors. Altså som frivillig. For første gang. Jeg glæder mig!



Link

Ingen kommentarer:

Send en kommentar