søndag den 2. januar 2011

Reading Nine To Five

Puhaa, så har tømmermændene lagt sig og ferien er forbi. De næste ti dage står den på læsning, læsning og læsning. Skal til eksamen d. 13. Min første "rigtige" eksamen siden jeg startede på Uni. Heldigvis plejer jeg ikke være døden nær til eksamen, men det er lige som om, at det bliver værre når jeg ikke har været til nogen eksamen i et godt stykke tid.



Jeg skal på arbejde i morgen, og vil virkelig ønske at der var 25 grader, at solen skinnede og at det var sommer! Jeg gider altså ikke store støvler, store frakker og asen og masen med cyklen mere, og alle de problemer fordi at der ligger is og sne ALLE vegne! Hvis det var som ovenstående, gad jeg virkelig godt tage denne kjole på! Jeg er helt vild med 70' udtrykket, og uden at der går for meget hippie og batik i det ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar