lørdag den 20. november 2010

Keep Calm and Potter on





Var først hjemme lidt over 6 i morges, og vågnede 12.30 med tømmermænd, heldigvis de mildere af slagsen, som kan kureres med chokolade mader og lidt frisk luft.

Jeg flyttede ind i min lejlighed for et par måneder siden, og har stadig ikke fået hængt noget op på væggene. Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig for hvad det skal være. Jeg gider ikke noget alle andre har, så Ikea er udelukket, hehe.
Men inde på Etsy fandt jeg disser Potter plakater, som er stærk inspireret af den kendte engelske røde plakat. Jeg vil gerne have noget hængende som viser hvem jeg er, og hvad jeg godt kan lide. Og P.Plakaterne er dejlige diskrete og ret finurlige.

Så skal jeg bare bestemme for mig hvilken en af de to det skal være ;)

Link: http://www.etsy.com/listing/62356771/keep-calm-and-potter-on-new-5-x-7-print?ref=sr_gallery_34&ga_search_query=harry+potter&ga_search_type=all&ga_page=5&order=&includes%5B0%5D=tags&includes%5B1%5D=title

1 kommentar: